Wildberries

Alla inlägg under september 2012

Av Julliz bulliz - 30 september 2012 18:45

Vi har hoppat längdhopp på skolgården.

Ellen trampade över hela tin och vi gapskrattade för nåtnting , inte vet jag var det var det va.

Aja vi har gått på en liten prommis förbi skolan och en sväng upp till sjukhuset.


När jag kom hem var jag alldeles dyngsur i fötterna.....

Jag och Ellen dricker.

Alltså vatten inte sprit.

Det var allt.

Imårn äre skola hejdå ;)

Av Julliz bulliz - 30 september 2012 15:50

Vi tittar lpå one direction lite grann.

Å, Harry är så cutee.

ÅÅÅÅ jag älskar honom   


Aja, vi har vart hos mig och slagit in paket till Edith min kusin som fyller år imårn...

Ellen kanske ska följa med.

Vi har promenerat lite grann i det här området.

Ja man vill ju inte bli fet.

Man måste röra på sig ibland.

Vi gick hem till Ellen och läste lite ur vår bok.

Sen gick vi ut och spelade fotboll. Ellen vann.

5-4.

Sen gick vi in igen och nu sitter vi här och bloggar på två olika datorer.

Ellen har en blogg som heter www.lingonet.bloggplatsen.se 

Jaja, roligt.

På onsdag kanske ska jag och mamma baka lite till min födelsedag på fredag.

Föratt på Tisdag och Torsdag har jag hanbolldträning.

Och imorgon ska jag nog vara med Ellen.

Här kommer en liten bildbomb:


Det var en bildbomb tack å hej.

Sånivet var det bilder från google, ses

Av Julliz bulliz - 30 september 2012 11:10

Ja, jag har nyss kommit hit till mamma.

Ska kanske vara med Elllen sen.

Jag och mamma ska baka i veckan föratt jag fyller år på Fredag :)


Just nu lyssnar jag på Moves Like Jagger som är gööööööl bra!

Yes, yass, yey

;;)

Ja, jag vet inte om det var nå mer?!

Imorgon börjar skolan igen. Jobbigt :/

Men min kusin fyller år imårn.

Hon fyller 4 år :)

Aja det var nog allt.:)

Bye.

Av Julliz bulliz - 29 september 2012 20:08

Jag heter Julia och fyller tio år om 6 dagar.

Nu ska jag berätta lite om mitt liv...


Min familj hos min pappa består av:

Min lotsas mamma Kristina som kommer från Övik och tagit med sig två irländska settrar. Jag ska få en setter valp av henne, men behöver hjälp att komma på ett bra kill namn/ hon är världens snällaste :)


Min pappa är 49år o heter Per-Ola, jag vet han är gammal.. Han jobbar på LKAB här i Kiruna. Han har ganska kort stubin :/ men han är ändå väldigt snäll:)


Charlie. Är en irländsk röd setter, han är 5 år gammal och älskar att ligga och mysa med mig i soffan.

Alma är också en setter, hon är Charlies mamma. 9 år är hon, lite gråhårig och ganska konstig/ hon gillar inte bruna tuggpinnar och gillar att bära på skor när hon e glad.


Mammas lägenhet består av min mamma förstås. Hon är 41. Hon jobbar på kirung mottagningen på sjukhuset. Min mamma heter Anna-Lena. Mammas nya kille heter Görgen och hans barn heter också Julia. Men mamma oxh Görgen bor inte ihop ännu. Julia är 13 år och går i 7:an på samma skola som jah. Dom bor väldigt väldigt nära oss, det tar typ 10 sekunder att springa till dom (mindre). Görgen jobbar på LKAB och han är snäll han å rolig.


Jag har en katt och en brorsa också. Vi börjar med min katt.


Min katt heter Mindy å är 6 år och är väldigt konstig på 2 olika sätt. För det första så är hon rädd för saker som inte är farliga. Hon blir rädd om man går förbi henne snabbt, så man måste gå söligt, hon är rädd för dammsugaren (men det kanske alla katter är), hon är....Ja hon är ganska så rädd av sig iaf. Men det kanske har en orsak, jo jag ska berätta. När hon var ca 4-5 veckor så började hennes mamma bita på hon och alla sina brorsor (hon var ensam tjej), vi hade tänkt köpa henne. Men vi var tvungen att ta hennes så tidigt för att mamman var helt störd i huvvet.

Mindy är hos mamma när jag e där och hos pappa när jag är där :)


Nu tänkte jag berätta lite om min brorsa..

Han heter Jonathan och är 16......


Can you blow my whistle baby, whistle baby let me know.......

Ja, jag lyssnar på Flo Rida - Whitsle.

Den är azz bra, men tillbaks till saken.


Ja han är 16 och pluggar gymnaset.

Han älskar att spela hockey och är jätte bra på gitarr.

Just nu är han i Sundsvall och spelar hockey...

Han är back.

Det var nog allt komihåg att kommentera ett bra kill namn åt en Irländsk setter:)
Ses./  

Ps1 Ska göra en header nu

Ps2 Åker till mamma imorgon

Ps3 fyller år Fredagen den 5 Oktober alltså om 6 dar.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En Crazy tjej på 10 år här! Älskar mode och handboll. Å såklart min katt oxå!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tror du min nya blogg kommer heta?
 Bajsokorv
 ValpenLollo
 LillaHarry
 Jullansliv
 Mylifesee

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards