Wildberries

Alla inlägg under oktober 2012

Av Julliz bulliz - 31 oktober 2012 22:06

Jag har ingen bild på hon men det är farmor!

Hon dog i magcancer för några år sedan.:(

Jaja, jag gråter inte fortfarande men ibland kan jag sakna henne regält mkt<3

Hoppas du har det bra där uppe, vi ses<3333333333333333333333333333


 

Av Julliz bulliz - 31 oktober 2012 18:45

E<3

Hihi, han e så gullih!!!

Men säger absolut inte vem 

Av Julliz bulliz - 31 oktober 2012 17:00

Bjussar på 2 stycken!

         Jag och min katt Mindy!<3333 Hade inga bättre bilder på mig och hon!

Man ser bara mitt öga på båda bilderna!

Men huvudsaken är ju att Mindy syns:)




Ps: Gör kanske nr 2 senare ellen imorron!

Av Julliz bulliz - 31 oktober 2012 16:56

Heej, vi ska göra hemgjord pizza<3

Vad kul azzå^^

Men nu ska jag berätta vad som hände hos moster:

Vi lekte med polly och monster high jag och Selma. Det var jätte kul <333

Sen kom Edith hem från dagis. Hon hade med sig en kompis.

Vi pysslade och spelade ds. Och sen massa andra saker!!!



Nu ska jag göra den där 10 dagars grejen! Börjar med nr 1:)

Ps: Gör det i ett annat inlägg! NU<3!!

Av Julliz bulliz - 31 oktober 2012 10:15

Tänkte göra en sån här 10 dagars sak! Liksom såhär:


1: En bild på dig och nån som betyder väldigt mycket för dig


2: Skriv ner första bokstaven på den du är kär i och vill bli ihop med


3: En bild på nån du saknar


4: Skriv ner 1 person du älskar


5: Skriv ner en mening från din dagbok


6: En bild på dig och nån som har samma namn


7:´En bild på dig och en kompis


8: En bild på ett par av dina skor


9: En bild på när du äter godis


10: Skriv andra bokstaven i den du är kär i och vill bli ihop med



Kan göra 1:an när jag kommit hem från moster! ses<3

Av Julliz bulliz - 31 oktober 2012 09:43

Idag kanske jag ska vara med Selma som fyller 7 år i Januari

och Edith som fyllde 4 den första oktober:)

Småkusinerna! Dom enda kusinerna jag har på mammas sida!

Mommo har kommit till stan föratt vara barn vakt, Fredrik och moster jobbar.

Tror jag iaf.

Jaja, jag vaknade typ 7, somnade om, vaknade, somnade om igen, och sen vaknade jag och steg upp xD

Jag har ätit frukost och hunnit titta lite på tv.

Jag tror att jag ska städa lite grann här i mitt rum.

Längtar till rallarcupen på Lördag, ses<'33

Av Julliz bulliz - 30 oktober 2012 16:15

Det ska bli kul med lite handboll fast vi har lov<3!

Handbollen börjar klockan 5 och håller på till halv 7:)



På lördag äre ju rallarcup!:DDDDDDDDD

Mamma har beställt en tröjjjja åt mig som det står rallarcup 2012 på  

Jaja, det ska bli kul iaf!

Jaha då var vi tillbaks till kommentarer.

Kommentera gärna mera, så blir ni en av hjärtslagvera.

Nej men gud vad dålig ramsa och vad är "hjärtslagvera"

Nej, vet faan inte vad jag håller på me men jaja.

Tänkte göra veckans blogg.

Kommentera!

Skriv att ni är med i kommentaren:)

Sen lottar jag på Fredag vem som får vara veckans blogg! Okej?

Hoppas ni förstår, kommentera!<3

SeS!!  



Ps: Kom ihåg att kommentera xD

Av Julliz bulliz - 30 oktober 2012 15:30

Rätt!

------------------------------------------------     

Jag heter Julia och är fem år!

Du heter Lellan och är bara tre år!   

- Ska vi leka Lellan?  

- Nej din dumma jävla pissunge!!!!!!

- Men, vad har jag gjort nu då?

- Håll bara käften din töntiga loser   



Fail

_________________________________________________________    

jag heter JUlia och är fem år!

Du heter Lellan och är bara 3 år!

- Ska vi leka Lellan?  

- Nej din dumma j*vla  pissunge!!!

Men vad har jag gjort nu då?

- Håll bara käften sin töntiga looser  















En rolig grej bah :)

Presentation


En Crazy tjej på 10 år här! Älskar mode och handboll. Å såklart min katt oxå!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tror du min nya blogg kommer heta?
 Bajsokorv
 ValpenLollo
 LillaHarry
 Jullansliv
 Mylifesee

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards